

Reklamation & garanti
Vi på Elon vet att det är viktigt att känna sig trygg i sitt köp. Inte bara vid köptillfället, utan lång tid därefter. Din nya produkt ska fungera som en bekväm hjälp i hemmet under många år.
Den toppmoderna spisen, bekväma dammsugaren eller annat i ditt hem ger oftast nytta och glädje i många år. Men ibland uppstår problem. Då vill vi på Elon hjälpa dig på bästa vis.
Snabbaste sättet att få hjälp med frågor och service (gällande vitvaror och större hemelektronik) är att vända sig direkt till produktens tillverkare.
Hitta tillverkare & kontaktuppgifter här.
Gäller din reklamation mindre hemelektronik ex. elvisp, plattång, kaffebryggare etc (inte en vitvara) kontakta oss på kundtjänst (se vår lila kontaktbubbla nere i högra hörnet), välj: reklamationsärende och fyll i formuläret. Avsluta med att klicka: skicka, så hjälper vi dig med din reklamation.
Om tillverkaren konstaterar att produkten behöver skickas in för reparation är du välkommen till din närmaste Elon butik eller registrera ärendet hos vår kundtjänst.
Hittar du inte svaret på din fråga?