Stäng

Produkter

  1. {{ product.Name }} 
Alla resultat för produkter

Hittade inga matchande produkter

Produktgrupper

Alla resultat för produktgrupper

Hittade inga matchande produktgrupper

Sidor

Butikssidor
Övriga sidor
Alla resultat för sidor

Hittade inga matchande sidor

 

 

På elon.se använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på bästa sätt. Läs här varför vi använder kakor på vår webbplats

 Stäng

Genom att välja en butik får du:

  • Lägga till produkter i varukorgen
  • Se aktuella leveranstider
  • Se öppettider och butiksinformation
Bild för kategori 100 dagars öppet köp – Husqvarna och Electrolux

100 dagars öppet köp – Husqvarna och Electrolux

Prova hemma - helt nöjd eller pengarna tillbaka!

Husqvarna och Electrolux är stolta över sina produkter och helt övertygade om att du kommer bli nöjd med ditt köp. Därför låter de alla som registrerar sina produkter online inom två veckor från köp prova dem hemma i 100 dagar. Blir du inte nöjd får du pengarna tillbaka! En fast avgift på 500 SEK inkl. moms tillkommer för upphämtning och transport.

 

Så här fungerar erbjudandet:

  • Erbjudandet gäller i 100 dagar från inköpsdatumet, eller från leveransdatumet om produkten levereras vid ett senare tillfälle.
  • Spara inköpskvitto och eventuellt leveranskvitto om produkten levererats vid ett senare tillfälle.
  • Registrera produkten online på Husqvarnas eller Electrolux hemsida inom 14 dagar från inköps- eller leveransdatumet.
  • Produkten måste vara hel, ren och fullt fungerande.
  • Erbjudandet gäller oavsett vilken av våra återförsäljare du köpt produkten hos, förutsatt att produkten är köpt och slutbetald i Sverige.
  • Erbjudandet gäller alla vitvaror från Husqvarna och Electrolux, förutom tillbehör.
  • Din normala produktgaranti och dina rättigheter enligt konsumentköplagen påverkas inte av att du utnyttjar erbjudandet.
  • Om du vill återlämna en produkt i obruten förpackning inom ramen för butikens dagar för öppet köp så vänder du dig till din butik.
      

Glöm inte att:

  1. Electrolux Hemprodukter AB (ej återförsäljaren eller butiken) ersätter produktens inköpskostnad (dock ej frakt, installation eller andra avgifter).
  2. En fast avgift på 500 SEK inkl. moms tillkommer för upphämtning och transport.
  3. Erbjudandet gäller inte vitvaror som medföljer nyproduktion av lägenhet eller hus.
      

Tillvägagångssätt om du inte är 100 % nöjd inom 100 dagar:

  1. Kontakta kundservice inom 100 dagar från inköps-/leveransdatum via e-post (electroluxservice@electrolux.se) eller telefon (0771-11 44 77) och hänvisa till 100 dagars öppet köp.
  2. Kundservice kommer då be dig att beskriva vad du inte är nöjd med samt erbjuda att skicka en servicetekniker till dig som undersöker, avinstallerar och hämtar produkten förutsatt att den är hel, ren och att du har alla kvitton kvar.
  3. Electrolux ersätter dig för produktens inköpspris med ett avdrag för en fast returkostnad för upphämtning på 500 kronor inkl. moms.
  4. Electrolux kan även erbjuda hjälp med avinstallation, men då tillkommer en extra kostnad.
  5. Pengarna betalas in på det kontonummer som du angett till kundservice inom 8 veckor.
      
s